در این نسل که افراد با استعداد در گوشه و کنار هستند، جدا شدن از آنها واقعاً دشوار است. آیا از افرادی با وبلاگ های محبوب شنیده اید؟ ما در مورد تولیدکنندگان محتوا مانند وبلاگ نویسان، سازندگان ویدیو و نویسندگان صحبت می کنیم. چیزی به نام موفقیت فقط در یک شب وجود ندارد. افرادی که اکنون تولیدکنندگان محتوای موفقی هستند تلاش زیادی می کنند تا پست های وبلاگ خود بالاترین رتبه را داشته باشند. شما باید به انجام کاری که دوست دارید ادامه دهید، هرگز تسلیم نشوید و زمانی که تصمیم گرفتید یکی از آنها باشید، پذیرفتن انتقاد را یاد بگیرید. اگر این روزها قصد دارید داستان های موفقیت آمیز موفق ترین تولیدکنندگان محتوا را مطالعه کنید، خواهید آموخت که سخت کوشی در نهایت نتیجه خواهد داد.
اگر می خواهید روزی به یک تولید کننده محتوای موفق تبدیل شوید، مواردی را که باید در نظر داشته باشید، اینجاست.
قصد دارید ویدیو بنویسید یا بسازید؟
این یکی از چیزهای اساسی است که وقتی تازه در این زمینه شروع می کنید باید بدانید. اگر میخواهید یک تولیدکننده محتوای موفق و در هر چیزی باشید، باید بدانید چه چیزی بنویسید، چه چیزی ایجاد کنید و دوست دارید چه کار کنید. اگر به نوشتن علاقه دارید، باید همیشه تمرین کنید و برای ایجاد وبلاگ های محبوب اگر دوست دارید ویدیوهایی از هر چیزی که دوست دارید انجام دهید، همین کار را انجام دهید. شما باید مطمئن باشید که علاقه خود را انجام می دهید تا از آن نتایج خوبی بگیرید. هنگامی که فهمیدید چه چیزی برای شما بهتر است، اکنون می توانید به نکات بعدی بروید.
جایگاه خود را بشناسید
بعد از اینکه متوجه شدید که قرار است چه نوع محتوایی ایجاد کنید، چه محتوایی نوشتاری یا ویدیویی، حالا وقت آن است که فکر کنید جایگاه شما چیست. برخی از افراد زیبایی و مد را دوست دارند در حالی که برخی دیگر بر سفر و غذا تمرکز می کنند. اطمینان حاصل کنید که طاقچه انتخابی شما آتش را از شما شعله ور می کند که به این معنی است که اشتیاق شما در آن است. اکنون که مسابقاتی با یک جایگاه خاص وجود دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به راههایی فکر کنید که چگونه میتوانید از بین میلیونها مسابقه متمایز شوید. میتوانید تغییراتی را در پستهای وبلاگ خود اضافه کنید یا به چیزی فکر کنید که میتواند همه مطالب شما را از بقیه منحصر به فرد کند.
پست ها و ویدیوهای وبلاگ خود را برنامه ریزی کنید
با برنامه ای از همه چیزهایی که روی یک تکه کاغذ فهرست شده است، می دانید بهترین زمان برای ایجاد محتوا چه زمانی است، بنابراین بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید. من می دانم که اکثر شما این کار را انجام می دهید در حالی که کارهای روزانه خود را برای حمایت از نیازهای خود انجام می دهید. برنامه ای برای فیلمبرداری یا نوشتن در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات تنظیم کنید. اگر دانش آموز هستید اما می خواهید شروع به تولید محتوا کنید، باید زمان خود را برای مدرسه، تکالیف و ایجاد محتوا به درستی مدیریت کنید تا در هر پلتفرمی که دارید پست کنید. فقط به این نتیجه نرسید که وقتی شروع به انجام این کار کردید، به سرعت شش رقم کسب خواهید کرد، وبلاگ های محبوبی ایجاد خواهید کرد و نیازی به اتمام تحصیلات خود نخواهید داشت.
من نمی گویم که شما نمی توانید آن را تمام وقت انجام دهید. بله، زمانی که برخی چیزها را مشخص کردید، می توانید. هرگز فکر نکنید که فقط در یک شب می توانید میلیون ها درآمد کسب کنید. این یک فرآیند جدی و طولانی مدت و البته فداکاری شما را می طلبد.
کیفیت در مقابل کمیت
این یک اشتباه جدی است که برخی از تولیدکنندگان محتوا انجام می دهند. آنها فکر می کنند که اگر می خواهید یک تولید کننده محتوای موفق باشید، ارسال بیش از حد مقالات و ویدیوهای نوشته شده بهترین کار برای شروع است. در حالی که برخی از شما ممکن است فکر کنید که این درست است، اما اگر محتوای بسیار با کیفیت بهتری را در مدت زمان کوتاهتری ایجاد کنید، میتوانید این کار را انجام دهید. کیفیت و کیفیت دو کلمه متفاوت هستند. کیفیت به این معنی است که شما بهترین مقالات نوشته شده و بهترین ویدیوهای با کیفیت را که آموزنده و پر از یادگیری هستند را در یک برنامه زمانی خاص ارسال می کنید، در حالی که کمیت می تواند مانند پست کردن حتی انواع نه چندان خوب محتوا برای داشتن پست های زیاد باشد. اگر به انجام این کارها ادامه دهید، رتبه وب سایت شما می تواند کاهش یابد. یاد بگیرید که برای هر یک از محتوایی که می خواهید تولید کنید وقت بگذارید تا جذاب تر و قابل درک تر شود.
با انتقاد مثبت روبرو شوید
بنابراین شما فقط یک ویدیو از خود ارسال کردید که در مورد چیزی صحبت می کنید که دوست دارید و برخی افراد نظرات بدی برای شما ارسال می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را جدی نگیرید. شما نمی توانید همه افراد دنیا را راضی نگه دارید. فقط به انجام کاری که دوست دارید ادامه دهید و به آن متنفران و بدخواهان پاسخ ندهید. اگر خود را از انتقاد آنها ناامید کنید، به چیزی نخواهید رسید. به خودت ایمان داشته باش و با افرادی محاصره شو که می توانند از کاری که انجام می دهی قدردانی کنند. اگر آنها به نوشتن نظرات بد در مورد کار شما ادامه می دهند، فقط مطمئن شوید که در پست های بعدی وبلاگ خود پیشرفت خواهید کرد. افرادی که اکنون وبلاگ های محبوبی دارند شروع به کار کرده اند و همچنین با انتقادات زیادی روبرو هستند.
به یادگیری ادامه دهید
همیشه کتاب بخوانید، فیلم تماشا کنید و پستهای وبلاگ سازندگان محتوای مورد علاقه خود را بخوانید. آنها دقیقاً مانند شما هستند که شروع کردند و در حالی که اکنون موفق هستند، می توانید از اشتباهات آنها درس بگیرید و از آن اجتناب کنید تا مجبور نشوید با چنین چیزهایی روبرو شوید. همچنین میتوانید نکات و ایدههایی درباره نحوه انجام این کار برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده محتوای موفق دریافت کنید.
تمام داده های خود را ایمن نگه دارید
هنگامی که شروع به نمایش آنلاین با برخی از اطلاعات خود کردید، می توانید مستعد سرقت هویت و سایر جرایم سایبری باشید. یک تولید کننده محتوا خوب می داند که چگونه از اینترنت به درستی استفاده کند. اطمینان حاصل کنید که همه چیز مانند محافظت از رایانه، ارائه دهنده خدمات vpn و دانش فنی تنظیم شده است.
نتیجه
اگر واقعاً به آن علاقه داشته باشید، تولید کننده محتوا بهترین شغلی است که می توانید داشته باشید. همیشه قبل از شروع به ساختن پست های وبلاگ و محتوای ویدیویی مطمئن شوید که همه ابزارها، دانش و اشتیاق را در اختیار دارید. نکات و ایدههای بیشتری را مطالعه و کشف کنید تا از هر کسی که برای مدت طولانی این کار را انجام میدهد، به بهترین یادگیری مجهز شوید. این کار را برای خودتان انجام دهید زیرا آن را دوست دارید و همیشه به خاطر داشته باشید که موفقیت در هر کاری نیازمند فداکاری، شجاعت و تلاش است.
درباره نویسنده
ناتان سیمپسون یک تحلیلگر در FrootVPN که علاقه زیادی به نوشتن در مورد امنیت اینترنت و حریم خصوصی آنلاین دارد. او همچنین به مسافرت، عکاسی و مشغول نگه داشتن خود با نوشتن آزاد هر آخر هفته است. @OnlyNathSimpson.