مخالفت با دانه: چرا ایجاد محتوا در خارج از جایگاه شما ممکن است هوشمندانه ترین کاری باشد که تا به حال انجام داده اید
امروزه به وبلاگ نویسان گفته می شود که یک قانون طلایی برای موفقیت در وبلاگ نویسی وجود دارد: جایگاهی بیابید و بر آن تسلط داشته باشید.
در حالی که درست است که درک جایگاه شما و نحوه تطبیق شما با آن می تواند یک ابزار ارزشمند وبلاگ نویسی باشد، به خصوص زمانی که شما تازه شروع به کار کرده اید، رهبران فکری مانند لری کیم اخیراً بیان کرده اند که مفهوم “تورفته” ممکن است واقعاً عمل کند. مانع وبلاگ نویسان شود
امروزه، مخالفت با اصول و ایجاد محتوای خارج از جایگاه شما دقیقاً همان کاری است که وبلاگ نویسان باید انجام دهند تا مورد توجه قرار گیرند. از این نظر، «خارج از موضوع» هوشمندانه ترین حرکتی است که تا به حال به عنوان یک وبلاگ نویس انجام داده اید.
چرا باید در خارج از جایگاه خود محتوا ایجاد کنید: 6 دلیل اساسی
برای برخی از افراد، جسارت در خارج از طاقچه آنها احساس ترسناکی دارد، و اینطور است! اما این واقعیت که قلمرو ناشناخته است دلیل کافی نیست نه برای انجام این.
با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا شش دلیل ضروری برای جهش به محتوای خارج از جایگاه خود آورده شده است:
1. نوشتن درباره موضوعات جدید به روش های جدید به شما امکان می دهد با افراد جدید ارتباط برقرار کنید
اگر این احساس را دارید که مخاطبان و خوانندگان شما در حال کاهش هستند، ممکن است به این دلیل باشد که محتوای شما کهنه شده است. با گذشت زمان، حتی بهترین نویسندگان شروع به نمایش مخاطبان و موضوعات خود می کنند.
به عنوان مثال، شما فقط می توانید موضوع بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را چندین بار قبل از اینکه مردم از شنیدن برداشت شما در مورد آن خسته شوند، پوشش دهید. در حالی که این موضوعات مهم هستند، تولید محتوا در خارج از جایگاه های مستقر شما می تواند بهترین راه برای احیای مجدد مخاطبان و کسب خوانندگان جدید باشد.
برای بهترین نتایج، شروع به نوشتن در مورد موضوعاتی کنید که مرتبط با حوزه تخصصی شما هستند اما کمی خارج از آن هستند. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار بازاریابی دیجیتال کوچک دارید و معمولاً در مورد ایجاد محتوا و سئو می نویسید، می توانید شروع به نوشتن در مورد کارآفرینی نیز کنید. خارج شدن از موضوع به خوانندگان شما چیز تازه ای برای ارتباط با آنها می دهد و به شما کمک می کند مخاطبان جدیدی به دست آورید.
2. شما خود را به عنوان یک اقتدار در عرصه های مختلف قرار خواهید داد
وقتی مردم به وبلاگ شما می آیند، همه آنها قبلاً در مورد شما نشنیده اند. آنها میخواهند شما را بشناسند و نوشتن در مورد طیف وسیعتری از موضوعات راهی عالی برای قرار گرفتن خود به عنوان یک مرجع برای انتخاب بزرگتری از افراد است. قبل از اینکه آنها شروع به حرکت در قیف شما کنند، در مورد شما نظر دارند. این جذابیت برند شما را گسترش می دهد و وبلاگ شما را برای افراد بیشتری مرتبط تر می کند.
3. مهارت های نوشتاری خود را گسترش خواهید داد
یادگیری نوشتن در مورد موضوعات جدید شما را مجبور می کند تا مهارت های نوشتاری و تحقیقی خود را بهبود ببخشید. با یادگیری در مورد چیزهایی که کمی خارج از تخصص شما هستند و سپس محتوایی را در مورد موضوعاتی که برای سایر مخاطبان مرتبط و ارزشمند است ایجاد کنید، می توانید نویسنده و محقق قوی تری شوید.
این به نوبه خود به نفع کل استراتژی وبلاگ نویسی شما خواهد بود و محتوای شما را برای خوانندگان جدید و فعلی جذاب تر می کند.
4. بازدیدهای بیشتری از رسانه های اجتماعی کسب خواهید کرد
گسترش موضوعاتی که پوشش میدهید میتواند به شما کمک کند تا با افزایش جذابیت خود برای ناشران و رسانههایی که در موضوعات خارج از جایگاه شما تخصص دارند، برای مخاطبان اجتماعی بیشتری جذب شوید.
به عنوان مثال، اگر پستهای ارزشمندی در مورد کارآفرینی بنویسید و سایتی مانند کارآفرین مورد توجه قرار گیرد و محتوای شما را با خوانندگانش به اشتراک بگذارد، هجوم گستردهای از دیدگاهها، اشتراکگذاریها و تعامل اجتماعی به دست خواهید آورد.
5. شما قادر خواهید بود صدای خود را بسازید
وقتی وبلاگ نویسی هستید که به طور خاص درباره یک چیز می نویسید، به راحتی می توانید صدای خود را به مرور زمان از دست بدهید. امروزه، انتشار مطالب خارج از موضوع به وبلاگ نویسانی که به طور سنتی جایگاه خاصی را اشغال می کنند، این امکان را می دهد که خود را با دقت بیشتری بیان کنند. این به نوبه خود میتواند کسب خوانندگان و گسترش نام تجاری شما را هم اکنون و هم در آینده آسانتر کند.
6. از وبلاگ نویسی بیشتر لذت خواهید برد
مهم نیست که چقدر وبلاگ نویسی را دوست دارید، ممکن است بعد از مدتی خسته کننده شود، و ایجاد محتوایی که کمی خارج از موضوع باشد، راهی عالی برای تازه نگه داشتن نوشتن، ویرایش و انتشار است.
برای بهترین نتایج، قبل از اینکه افق های خود را گسترش دهید، تحقیق کنید و مطمئن شوید که در مورد یک موضوع جدید به دلیل علاقه مندی خود می نویسید، نه فقط به این دلیل که وجود دارد. این به شما کمک میکند تا اطمینان حاصل کنید که به تولید محتوای با کیفیت ادامه میدهید و به بخشهایی گسترش میدهید که در آینده قابل پیشبینی از پیگیری آن خوشحال خواهید شد.
شنا در بالادست: راز وبلاگ نویسی موفق
در حالی که تسلط بر یک جایگاه می تواند به شما کمک کند صدای خود را پیدا کرده و حضور دیجیتالی خود را بسازید، تمایل به بیرون رفتن از آن جایگاه برای رشد بسیار مهم است.
وقتی با محتوای خود «خارج از موضوع» می شوید، ابزارهایی را در اختیار خود قرار می دهید تا وبلاگ نویس بهتری شوید و در عین حال محتوای جالب تر، منحصر به فرد و اصلی تری برای ارتباط با خوانندگان خود فراهم می کنید. به این ترتیب، ایجاد محتوای خارج از جایگاه شما یک برد برد برای همه است.
درباره نویسنده
دیوید مولنار از دانشگاه رایدر فارغ التحصیل شد و در آنجا مدرک مطالعات کارآفرینی گرفت. پس از فارغ التحصیلی، او به راه اندازی کسب و کار تعمیر کامپیوتر خود، Dave's Computers Inc ادامه داد. امروز، آنها با هزاران مشتری در شهرستان سامرست، نیوجرسی و اطراف آن کار می کنند. آنها را در فیس بوک پیدا کنید تا بیشتر بدانید.