چگونه مشتریان را به بهترین نحو جذب کنید و رشد برند خود را پرورش دهید | نکات وبلاگ: الگوهای بلاگر | ابزارک ها | نکات


رشد برند

موضوع ساخت برند همیشه برای اکثر مردم یک منطقه خاکستری است. برندسازی شامل اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما و مفهوم آن است. اکثر مردم آن را با بازاریابی یا فروش اشتباه می گیرند. با برندسازی ابتدا می خواهید آموزش دهید و سپس اطلاع رسانی کنید.

بازاریابی و فروش بعدا خواهد آمد. تفاوت این است که با برندسازی، شما به دنبال راه حلی بلند مدت هستید. مردم می‌توانند برند شما و پیامی را که نشان می‌دهد دوست داشته باشند و آن را تحسین کنند. به این ترتیب تبدیل آنها به خریدار آسان تر خواهد بود.

برخی از راه های تعامل با آنها عبارتند از:

مخاطب هدف خود را بشناسید

شناخت مخاطبان هدف مستلزم این است که در جایی که هستند باشید. شما باید خود را به جای آنها بگذارید و بفهمید چه چیزی باعث می شود آنها تیک بزنند. ممکن است یک روند وحشتناک باشد، اما زمانی که به درستی انجام شود، به سمت پیروزی پیش خواهید رفت. همه چیز با رشد برند شما شروع می شود. برای نشان دادن آنچه در فروشگاه دارید به پلتفرم های مختلفی نیاز دارید.

برای شروع، می توانید یک آژانس SEO را استخدام کنید تا قبل از اینکه بتوانید هر استراتژی را که در فروشگاه دارید اجرا کنید، کارهای اساسی را برای شما انجام دهد. هنگامی که مخاطبان هدف خود را بشناسید، اکنون می توانید کار فریب دادن آنها را انجام دهید تا قبل از اینکه برند شما مطرح شود، درباره آن صحبت کنند.

بازاریابی ایمیلی کلیدی است

بازاریابی ایمیلی کلمه دیگری برای بازاریابی شخصی است. شما با مخاطبان هدفی که در لیست مخاطبین شما هستند شخصی می شوید. این تنها راه برای نشان دادن ارزش آنهاست. هنگامی که مخاطبان هدف خود را با نام و شاید رنگ مورد علاقه آنها ذکر کنید، قلب آنها را به دست می آورید.

آسان تر است که آنها را وادار کنید تا وبلاگ شما را بخوانند، از آن بازدید کنند یا کالایی را که می فروشید بخرند. اگر ایده ای شخصی باشد، اکثر مردم به خرید آن می پردازند. یک آژانس سئو قابل اعتماد می تواند محتوای تبلیغاتی ایجاد کند که افراد بیشتری را به وبلاگ یا فروشگاه آنلاین شما جذب کند.

در وبلاگ نویسی مداوم شرکت کنید

شما باید یک وبلاگ نویس معمولی باشید. این تنها راهی است که می توانید یک فالوور وفادار داشته باشید. اگر هنگام ارسال وبلاگ در سایت خود ناسازگار باشید، خوانندگان ناسازگاری خواهید داشت. صرف نظر از اینکه پست‌های شما چقدر خوب یا جالب هستند، باید هر از چند گاهی ظاهر شوید.

بعد از دو هفته یا حداکثر هر ماه می توانید در مورد یک وبلاگ اقدام کنید. این باعث می شود آنها منتظر پست بعدی شما باشند. خلاق باشید و ببینید چه چیزی بیشتر مورد علاقه آنهاست. بلافاصله به نظرات آنها پاسخ دهید تا انگیزه و مشارکت آنها را جلب کنید.

رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کنند

این بهترین بستر برای تعامل غیررسمی با مخاطبان هدف است. شما می توانید در آن لذت ببرید. این به شما کمک می کند تا با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید و فرصتی برای ارائه برند خود به شیوه ای حرفه ای ایجاد کنید. رسانه های اجتماعی به شما برتری بیشتری نسبت به هر پلتفرم بازاریابی دیگر می دهند. این به این دلیل است که شما یک بازار آماده دارید و همچنین اگر رایگان نباشد ارزان است.

می‌توانید از یک آژانس سئو بخواهید که کمپین شما را در رسانه‌های اجتماعی اجرا کند، زیرا گوگل نیز بر اساس محبوبیت و تعداد دفعات صحبت مردم در مورد وبلاگ یا وب‌سایت شما رتبه‌بندی می‌کند. با توجه به این نکته، نمی‌توانید تأثیری که رسانه‌های اجتماعی ممکن است بر کیفیت سئوی شما داشته باشند را نادیده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید