گردآوری و راهنمایی: چهار گام برای رهبری رهبران


چگونه رهبران را رهبری کنیم

من با تیم Airwallex کار کرده ام تا منابع استارتاپ، کسب و کار و جامعه کارآفرین را برای کمک به رشد بیاورم. وقتی کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اغلب چیزی که باعث تفاوت می شود این نیست که چه کار می کنید، بلکه این است که چرا آن کار را انجام می دهید. سال‌هاست که مربیان کسب‌وکار از کار کردن بر روی کسب‌وکار شما به جای اینکه «در» کسب‌وکار باشند صحبت کرده‌اند. اما گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

به‌عنوان بخشی از این مجموعه محتوای فوق‌العاده به نام «انتخاب رشد»، می‌خواستم مراحل «چگونه» را انجام دهم. در شرایط واقعی عملی.

در این جدیدترین پست در مورد چهار گام برای رهبری رهبران. (یعنی ما می خواهیم همه اعضای تیم خود شروع کننده باشند) من نکات زیر را پوشش می دهم.

مرحله 1: شناسایی به عنوان یک رهبر

اغلب ما نه تنها در کسب و کار بلکه در خانواده یا جامعه رهبر مردم هستیم و بین رهبری و مدیریت تفاوت وجود دارد. در این بخش، من به شما کمک می‌کنم بفهمید که در کدام طیف هستید (و می‌توانید باشید و اغلب لازم است هر دو باشید).

مرحله 2: شناخت نقاط قوت و ضعف

توسعه خودآگاهی بسیار مهم است، گفتن آن آسان تر از انجام دادن است، اما من می خواستم در اینجا ابزارهایی برای کمک به شما ارائه دهم. همچنین برای دانستن سهم منحصر به فرد شما و تیمتان. هر کس باید با قدرت خود بازی کند و شما باید بدانید که نمی توانید همه کارها را انجام دهید. یکی از کارهای سخت برای رها کردن این است که ساختارهای مسئولیت پذیری را در اطراف خود ایجاد کنید به گونه ای که به شما کمک کند از آن نتایج بیاموزید.

مرحله 3: گردآوری: چرا

من از شما می خواهم اینجا خود را به چالش بکشید و به خودتان اجازه رویاپردازی بدهید. اغلب اگر نمی دانیم چگونه کاری را انجام دهیم، دید خود را به آنچه می توانیم در مقابل خود ببینیم محدود می کنیم. هنگامی که وضعیت آینده خود را توسعه دادید، به همان اندازه مهم است که به طور مؤثر و مختصر با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید.

مرحله 4: راهنمایی: چیستی و چگونه

تنظیم استراتژی آنطور که مردم اغلب فکر می کنند سخت و پیچیده نیست. بنابراین در این بخش شش مورد ضروری برای یک سند استراتژی خوب را به شما ارائه می کنم. و شما اینجا جنگ و صلح را نمی نویسید. هر چه کوتاهتر از بسیاری جهات بهتر است. به یاد داشته باشید که همه چیز در مورد جمع کردن افراد دور خود است تا به “چرا” خود “باور” کنید.

اکنون زمانی نیست که یک رهبر “اکراه” باشید. ما در سراسر کسب و کارمان به افرادی نیاز داریم که گام بردارند و در مورد چشم انداز و ارزش ها کاملاً شفاف باشند.

شغل شماره یک شما به عنوان یک رهبر انجام کار نیست، بلکه تعیین استراتژی است. و شما این کار را به سادگی با سه کلمه انجام می دهید

ارزش های چشم انداز و همسویی

ویدیو را اینجا هم ببینید.


همچنین در Medium منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید