کسب و کارهای استرالیا با هم قوی تر می شوند – نائومی سیمسون


اطلاعیه: Experience Oz به گروه قرمز بزرگ می پیوندد

اتحاد یک چیز قدرتمند است، به ویژه در تجارت. مشارکت ها، اتحادها و اکتساب ها می توانند ارزش قابل توجهی بیشتری ایجاد کنند، فرصت های جدیدی را ارائه دهند و پیشنهادات بسیار قوی تری را برای همه سهامداران به بازار بیاورند. وقتی هر شریک مجموعه خاصی از مهارت ها و تخصص را به میز می آورد که مکمل دیگری است، یک اتحاد پویا ایجاد می کند.

این مورد در مورد Big Red Group است که Experience Oz و Experience Oz Local Agent را از شرکت هلدینگ TicketMates استرالیا خریداری کرد.

مطابق با رفتار Big Red Group برای حمایت از محلی، افزوده‌های جدید متعلق به استرالیا و شرکت‌هایی هستند که اداره می‌شوند، و آنها را برای پیوستن به قدرت تجاری برندهای تجربه آن که شامل Adrenaline، Lime&Tonic می‌شود، مناسب می‌سازد.، و RedBalloon.

همه برندهای تحت تیکت میتس استرالیا به مجموعه برندهای گروه بیگ رد منتقل می‌شوند، به استثنای کسب‌وکار باشگاه‌های خودکار Club Connect – یک پلتفرم مزایای اعضای اختصاصی که به باشگاه‌های خودرو در مقیاس بزرگ استرالیا مانند RACQ، RACV و NRMA خدمات ارائه می‌دهد.

در حالی که Club Connect به خرید مستقیم محصولات موجود خود ادامه خواهد داد، گروه قرمز بزرگ یک توافقنامه عمده فروشی بلندمدت مذاکره کرده است که به تامین کنندگان تجربه گروه قرمز بزرگ اجازه می دهد تا به تدریج به پورتال معرفی شوند و به آنها دسترسی انحصاری به 11 میلیون عضو باشگاه خودرو بدهند.

Experience Oz مستقر در کوئینزلند یک پیشرو در صنعت در ارائه خدمات به تعطیلات داخلی است، در حالی که پلتفرم B2B Local Agent، پیشروترین فروشگاه یک مرحله ای استرالیا برای رزرو فعالیت های دربان است. Local Agent در حال حاضر به بیش از 700 هتل از جمله هتل های Mantra و Oaks خدمات ارائه می دهد و دسترسی به بیش از 3000 تجربه در سراسر استرالیا را فراهم می کند.

این خریدهای جدید بازار بسیار کاملی را برای گروه قرمز بزرگ فراهم می کند، در حالی که به تامین کنندگان خود دسترسی بی نظیری به مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم با پیشنهادات B2C، B2B و مشارکت انحصاری می دهد.

زمانی که دیوید اندرسون و من بیش از 4 سال پیش Big Red Group را تأسیس کردیم، چشم اندازی داشتیم که یک بازار چند برند بسازیم، با هر نام تجاری با مخاطبان مجزا صحبت کند، و در آن مردم ارزش خرید تجربه را نسبت به مواد تشخیص دهند. کالاها

دیوید اندرسون این را خیلی مختصر خلاصه می کند و این ادغام را یک برد-برد برای همه طرف ها می بیند. ما از استقبال از Experience Oz و Local Agent در مجموعه برندهای تجربه ما کاملاً خرسندیم. این یک تکامل طبیعی است که بیش از یک سال است که در حال انجام است و ما به شدت در مورد مزایای متقابل پیش رو از طریق افزایش راندمان و گسترش عرضه محصولات هیجان‌زده هستیم.»

همانطور که شعار اساسی در سراسر همه گیری بود، ما با هم قوی تر هستیم. چه در جامعه باشد و چه در تجارت، در زمان هایی که در آن هستیم بسیار قابل اجرا است.

من مشتاقانه منتظر هستم که در آینده نزدیک با تحقق فرصت ها، اخبار بیشتری را در این مورد برای شما بیاورم.

https://www.thebigredgroup.com.au/newsroom/acquired-experience-oz-local-agent/


همچنین در Medium منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید