6 تاکتیک سئو که شما انجام نمی دهید، اما باید از آنها استفاده کنید


معمولاً رتبه نتایج جستجوی شما در برخی مواقع راکد می شود. جستجوی مداوم در سایتی مانند https://serpbook.com در چنین زمانی ممکن است نشان دهنده این باشد که شما در رتبه بندی سئو پیشرفت چندانی ندارید. اگر متوجه شدید که در چنین وصله ای قرار دارید، لازم نیست نگران باشید. این احتمال وجود دارد که شما کارهای اصلی را به درستی انجام می دهید، اما ممکن است چند ترفند را اینجا و آنجا از دست بدهید. کارهای ساده زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش رتبه سئو و عملکرد کلی خود انجام دهید. با این حال، تعداد زیادی از کارهایی که می توانید انجام دهید به این معنی است که ممکن است به راحتی در طول مسیر گیج شوید. بنابراین، شما نیاز به یک لیست مرجع از برخی از اقداماتی دارید که می توانید برای رسیدگی به عملکرد رکود سئو در هر زمان انجام دهید.

تاکتیک های سئو

در اینجا چند تاکتیک وجود دارد که شما آنها را انجام نمی‌دهید، اما باید برای بهبود عملکرد خود سازگار شوید.

1. استفاده درست از شبکه های اجتماعی

باید توجه داشته باشید که مهمترین چیز در مورد این تاکتیک صرفاً استفاده از رسانه های اجتماعی نیست، بلکه استفاده از رویکردهای صحیح هنگام استفاده از شبکه های رسانه های اجتماعی است. تقریباً هر صاحب وب سایتی اهمیت و ضرورت ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی و تلاش برای جذب هرچه بیشتر فالوور را درک می کند. همچنین، امروزه برای صاحبان وب سایت رایج است که از ابزارهای ساده برای تسهیل اشتراک گذاری محتوایی که در سایت خود منتشر می کنند استفاده کنند. با این حال، آنچه مهم است توجه داشته باشیم این است که همه صاحبان وب اهمیت ثبات و نیاز به استفاده استراتژیک از معیارهای رسانه های اجتماعی را درک نمی کنند. بنابراین، برای بسیاری از صاحبان سایت معمول است که فقط بر روی انباشت مطالب بر روی دیوارهای خود تمرکز کنند و از کاربران بخواهند برای اطلاعات بیشتر از سایت آنها بازدید کنند. متأسفانه، این یک استراتژی قدیمی و خسته است. می‌توانید با تغییر نحوه انتشار محتوای خود، انجام چند آزمایش برای درک مخاطبان و سپس استفاده از رویکردهای جدید برای جلب توجه به حواس مختلف آنها، چیزها را به خوبی بهبود بخشید.

2. استفاده از قالب های مختلف محتوا

اگر روی استفاده از محتوای متنی در سایت خود تمرکز کرده اید، وقت آن رسیده است که در این استراتژی تجدید نظر کنید. گوگل می گوید که بسیاری از مردم اکنون دوست دارند فقط با تماشای فیلم یا گوش دادن به فایل های صوتی اطلاعاتی را به دست آورند. این مشاهده به این معنی است که شما می توانید سایت خود را جذاب تر کنید و با قرار دادن فیلم ها و فایل های صوتی بازدیدکنندگان خود را سرگرم کنید. اگرچه محتوای متنی ضروری است، اما می توانید به راحتی آن را با محتوای ویدیویی و صوتی تکمیل کنید تا سایت خود را جذاب کنید. علاوه بر این، انجام این کار ممکن است افراد بیشتری را در سایت شما جذب کند که فقط علاقه مند به تماشای ویدیو هستند، روش اصلی یادگیری آنها و همچنین کسانی که دوست دارند از هر دو نوع محتوا استفاده کنند.

3. بهینه سازی محتوای خود برای جستجوی صوتی

جستجوی صوتی امروزه به سرعت در حال تبدیل شدن به خشم است، به لطف سهولتی که بسیاری از افراد به راحتی با دستگاه های خود صحبت می کنند و نتایج جستجوی اولیه را دریافت می کنند. شما باید این روند را با شناسایی و استفاده از کلمات کلیدی و عبارات جستجویی که با نحوه صحبت افراد با دستگاه‌های خود در هنگام انجام جستجوهای ارگانیک اولیه مطابقت دارد، تقویت کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از ابزارهای استاندارد SEO انجام دهید تا کلمات کلیدی مورد استفاده افراد را بیابید و سپس آنها را هوشمندانه در متن خود بگنجانید.

4. استفاده از اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها افرادی هستند که در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خاص دنبال‌کنندگان زیادی دارند. به عنوان مثال، اینفلوئنسرهای توییتر وبلاگ نویسانی هستند که ممکن است صدها هزار دنبال کننده در این پلتفرم داشته باشند. اهمیت استفاده از اینفلوئنسرها در کمپین سئوی شما قابل تاکید نیست. از یک طرف، اینفلوئنسرها به لطف شبکه هایشان می توانند به انتشار اخبار در مورد برند شما کمک کنند. از سوی دیگر، استفاده از اینفلوئنسرها می تواند استراتژی خوبی باشد، زیرا ممکن است به لطف ماهیت بحث برانگیز برخی از اینفلوئنسرهای پیشرو، سطح تعامل محتوای شما را افزایش دهد.

5. وبلاگ نویسی

بسیاری از مردم قدرت اداره یک وبلاگ مدون و منظم را دست کم می گیرند. به طور معمول، شما می توانید از وبلاگ خود برای ارائه اطلاعات زیادی به بازدیدکنندگان خود استفاده کنید که نمی توانند در سایت شما منتشر شوند. در واقع، بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و سایر سیستم‌ها از کاربران می‌خواهند تصمیم بگیرند که آیا مایلند یک وبلاگ را در سایت خود بگنجانند یا خیر. استفاده از وبلاگ می تواند به جذب ترافیک به سایت شما در طول زمان کمک کند. در نهایت، انتشار محتوا در وبلاگ شما می تواند راهی منحصر به فرد برای افزایش دید و دسترسی شما باشد.

6. هدیه دادن

بهترین راه برای پاداش دادن و هدیه دادن به خوانندگان، ارسال ایمیل با تایمر است. چنین ایمیل‌هایی ممکن است حاوی اطلاعاتی باشند که پیشنهادات شما برای زمان خاصی در سایت شما اجرا می‌شود. هدف از استفاده از این روش این است که افراد را در سریع ترین زمان ممکن به سایت خود جذب کنید تا بتوانید تعداد آنها را افزایش دهید. با این حال، به یاد داشته باشید که از این روش به اندازه کافی استفاده کنید، زیرا انجام این کار ممکن است نشانه خیانت باشد.

در پایان، می توانید از این تاکتیک ها و بسیاری دیگر برای احیای رتبه سئو و بهبود عملکرد خود در طول زمان استفاده کنید. جالب اینجاست که همه این روش‌ها به این دلیل کار می‌کنند که برخی از بزرگترین چالش‌هایی را که بسیاری از سایت‌ها با آن مواجه هستند، از جمله یکنواختی محتوا و کمبود ترافیک کافی، برطرف می‌کنند.

درباره نویسنده
Jean Jennings مدیر محتوای Serpbook است. Serpbook یک پلت فرم آنلاین است که اطلاعاتی در مورد هر چیزی که برای نظارت، خودکارسازی و گزارش رتبه بندی کلمات کلیدی خود نیاز دارید به شما می دهد. همچنین ردیابی رتبه محلی و جهانی سئو را در زمان واقعی برای گوگل، بینگ و یاهو در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید