چگونه یک حساب پینترست سازنده بسازیم


پینترست یک موتور جستجوی بصری متمرکز و پلتفرم رسانه های اجتماعی با بیش از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه است. Pinterest مفهومی از Pinboards برای تصاویر دارد و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین اشتراک‌گذاری‌ها، برنامه‌های خرید و وب‌سایت‌های مبتنی بر تصویر تکامل یافته است. این به کاربران امکان می دهد تصاویر را بر اساس علاقه خود کشف، جمع آوری و به اشتراک بگذارند که باعث می شود Pinterest در سطح شخصی و ارتقاء تجارت استفاده کند.

یک حساب تجاری Pinterest باید بخشی ضروری از استراتژی رسانه اجتماعی Business to Business یا Business to Customer باشد. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید Pinterest را به عنوان یک حساب تجاری خاص و استراتژی هایی که به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند تبلیغ کنید. بیایید پینترست را برای اصول کسب و کار مورد بحث قرار دهیم، از جمله:

  • شرایط مهمی که باید در مورد پینترست برای تجارت بدانید

  • چگونه حساب تجاری پینترست خود را بهینه کنیم

  • پینرهای مناسب را با تبلیغات هدف قرار دهید

  • پینترست به عنوان یک پلتفرم خرید

  • چگونه حضور تجاری خود را تقویت کنیم

  • تجزیه و تحلیل خود را اندازه گیری کنید

ساخت یک حساب مولد Pinterest راهنمای کامل بازاریابان

شرایط مهمی که باید درباره پینترست برای کسب و کار بدانید

مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی، پینترست معیارهای مهم خود را برای ایجاد آگاهی از برند دارد. Pinterest از پین ها و تابلوها تشکیل شده است.

سنجاق – یک اصطلاح مارک برای شخصی که از Pinterest استفاده می کند.

پین ها – پین ها پست های اصلی منتشر شده در Pinterest هستند. این می تواند از هر فرمتی مانند تصویر، ویدئو، متن باشد و می تواند به منبع پیوند داده شود.

پین های تبلیغاتی – اینها پین های معمولی هستند که بازاریابان برای تبلیغ آنها پول پرداخت کرده اند.

پین های غنی – Rich Pins اطلاعات بیشتری مانند دکمه های نصب، جزئیات قیمت را ارائه می دهد. از چهار فرمت تشکیل شده است: پین محصول، پین مقاله، پین دستور غذا و پین برنامه.

پین های Look را بخرید – برچسب های محصول را اضافه کنید و با ضربه زدن روی پین، خرید را برای مخاطبان آسان تر می کند.

تابلوها – تابلوها برای گروه بندی پین ها در مضامین یا موضوعات خاص استفاده می شوند. به عنوان مثال، کسب و کارها می توانند یک تابلو برای عرضه محصول ایجاد کنند. بیش از یک نفر می توانند محتوا را در تابلوهای گروه اضافه کنند.

تخته های مخفی – سازنده و همکار دعوت شده فقط می توانند این تابلوها را ببینند. همراه با علامت قفل در کنار نام تابلو است.

بهینه سازی حساب پینترست

  1. نمایه کسب و کار خود را ایجاد و تأیید کنید

    برای استفاده از Pinterest به عنوان یک حساب تجاری، اولین قدم این است که یک نمایه شرکتی ایجاد کنید و وب سایت خود را تأیید کنید. Pinterest یک نماد علامت چک اضافه می کند که نشان می دهد حساب شما به طور رسمی در سایت شما تایید شده است. برای افزایش ترافیک جستجو، در بخش درباره کلمات کلیدی تحقیق و اضافه کنید.

  2. دکمه Pinterest را به وب سایت خود اضافه کنید

    دکمه “Pin It” را به صفحات محصول یا کاتالوگ وب سایت که خود را برای به اشتراک گذاری تصویر اختصاص می دهند، اضافه کنید. دکمه فالو همچنین به بازدیدکنندگان کمک می کند تا تابلوهای Pinterest شما را ردیابی کنند. دکمه Pin It مخاطبان شما را تشویق می کند تا تصاویر محصول شما را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند، که باعث می شود ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد شود.

  3. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

    ارزش یک عکس از هزار کلمه بیشتر است. تصاویر مارک دار با مضامین و فیلترها را برای نشان دادن نام تجاری خود بگنجانید که به بینندگان کمک می کند نام تجاری شما را به راحتی تشخیص دهند. محتوای قانع‌کننده ایجاد کنید تا مخاطبان مناسب و مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید. برای جذب مخاطب و تشویق آنها به دنبال کردن برند شما، پین های خلاقانه طراحی کنید.

  4. مسابقات Pinterest را اجرا کنید

    دنبال کنندگان پینترست خود را از طریق مسابقات پینترست افزایش دهید. به کسانی که تصاویر یا ویدیوهای شما را دوباره پین ​​می کنند و از طریق انجمن Pinterest در معرض دید بیشتری قرار می گیرند، هدیه بدهید.

تبلیغات پینترست

Pinterest چیزی بیش از یک پلتفرم اجتماعی است که در آن کاربران در درجه اول به یکدیگر متصل می شوند، محتوا را به اشتراک می گذارند و بیشتر شبیه به یک موتور جستجو هستند. تبلیغات Pinterest شبیه پین ​​های تبلیغاتی هستند که توسط بازاریابان حمایت می شوند. پین های محصول برای مخاطب برای کشف و خرید محصول یا خدمات بیشتر در دسترس است.

برای دستیابی به مخاطب هدف، علایق و کلمات کلیدی مرتبط با برند خود را وارد کنید. دو نوع قالب تبلیغاتی وجود دارد: پین برنامه های تبلیغاتی و ویدئوهای تبلیغاتی.

  • بسته به بودجه خود مقدار مشخصی را برای تبلیغات تعیین کنید.
  • هدف مورد نظر را برای کسب و کار خود انتخاب کنید: آگاهی از برند، بازدیدهای ویدیویی، ترافیک، نصب برنامه، تبدیل‌ها یا خرید.
  • یک مخاطب هدف ایجاد کنید و همچنین از ترکیبی از اهداف اصلی مانند مکان، زبان، جنسیت با علاقه و هدف‌یابی کلمه کلیدی استفاده کنید.
  • نتایج تبلیغات خود مانند CTR موثر (نرخ کلیک)، نمایش‌ها، ذخیره‌ها، کلیک‌ها، کل هزینه تبلیغات و میانگین CPC را دنبال کنید.

حضور تجاری خود را در پینترست افزایش دهید

  1. پین کردن به طور مداوم

    به طور مداوم پین کنید و به افراد کمک کنید پین های شما را کشف کنند و تعداد دنبال کنندگان را در Pinterest افزایش دهند. برنامه پست خود را برنامه ریزی کنید تا 5 تا 10 بار در روز پین کنید و حضور خود را در Pinterest افزایش دهید. پین های خود را در ساعات مختلف روز در طول روز برنامه ریزی کنید و مخاطبان محلی و جهانی جدیدی را جذب کنید.

  2. از رقبا یاد بگیرید

    به نقاط قوت و ضعف رقبای خود در پینترست دسترسی پیدا کرده و تجزیه و تحلیل کنید تا پیشرفت فعلی و بالقوه آنها را شناسایی کنید. کلمات کلیدی و استراتژی‌های هدف را در مورد سایرین در حوزه یا صنعت خود شناسایی کنید تا بینش‌هایی را به دست آورید که کار می‌کنند تا بتوانید آنها را تطبیق داده و برای به دست آوردن برتری بهبود بخشید.

    • رتبه برای یک کلمه کلیدی خاص از طریق تجزیه و تحلیل رقابت کلمات کلیدی

    • نظرات مشتریان را در پروفایل رقبا برای بهبود محصولات خود بیابید.

    • استراتژی محتوای جدیدی را شناسایی کنید که تعامل بیشتری را به دست می آورد.

  3. ایجاد روابط اینفلوئنسر

    Pinterest یک پلتفرم قوی است که حضور دیجیتالی شما را افزایش می دهد. Pinterest به شدت به میکرو اینفلوئنسرهایی با شهرت قوی برای پین کردن محتوای مرتبط و جذاب در مورد یک جایگاه خاص متکی است. اگر به دنبال اینفلوئنسرها در پینترست هستید، باید ماهیت متفاوت پلتفرم های پینترست را بشناسید. اگر اینفلوئنسر محصولی را تبلیغ کند، به احتمال زیاد طرفداران او برند را خریداری خواهند کرد.

    • روی افرادی تمرکز کنید که در تقویت پین ها از طریق Pinterest مهارت دارند.

    • کمتر روی اینفلوئنسر تمرکز کنید و بیشتر روی محتوای آنها تمرکز کنید.

    • جزئیات محصول را برای اینفلوئنسرها ارسال کنید و به آنها اجازه دهید محتوا ایجاد کنند.

تجزیه و تحلیل Pinterest خود را اندازه گیری کنید

Pinterest Analytics به شما کمک می کند تا حضور کلی کسب و کار را در Pinterest درک کنید. روی Analytics در گوشه سمت چپ بالای نمایه کسب و کار خود کلیک کنید و نمای کلی را انتخاب کنید. می توانید عملکرد خود را بر اساس تاریخ، نوع محتوا، دستگاه و منبع فیلتر کنید.

این نشان می دهد که چه محتوایی با حساب کسب و کار شما طنین انداز می شود و می توانید از داده ها برای سفارشی کردن محتوای خود و بهبود عملکرد استفاده کنید. این بینش‌ها به شما امکان می‌دهد بفهمید که بینندگان شما چه می‌خواهند و چه محتوایی بیشترین جذب را دارد. هر استراتژی را برای رشد کسب و کار خود شناسایی و تمرین کنید و عملکرد خود را اندازه گیری کنید تا مشخص کنید چه چیزی بهترین کار را دارد و چه چیزی باید بهبود یابد.

درباره نویسنده
کلارا آلن یک کپی رایتر و نویسنده محتوا است و متخصص در وبلاگ نویسی ارواح، بازاریابی ایمیلی، کمپین ها و صفحات فروش است. او عاشق کار با وردپرس و انجام آن به روش درست است. می توانید او را در لینکدین و توییتر پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید