اینترنت برای همیشه است. بنابراین، آخرین روند رسانه های اجتماعی می آیند و می روند، اما برخی از استراتژی های جذب مخاطب همیشه مد هستند. به عنوان مثال، ایجاد محتوای اصلی برای رتبهبندی موتورهای جستجوی ارگانیک، باعث افزایش ترافیک و همچنین تبدیل شما میشود. این به این دلیل است که رتبهبندی بهتر، اقناع خریدار را تا 89 درصد افزایش میدهد، زیرا اکثر افرادی که قصد خرید دارند به دنبال خرید از طریق موتورهای جستجوی آنلاین هستند.
در زیر چند استراتژی بی انتها برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما آورده شده است
رسانه های اجتماعی خود را اجتماعی کنید!
هر پلتفرم رسانه اجتماعی منبع مستقیم ترافیک برای وب سایت شما است. هنگامی که با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید، ترافیک رسانه های اجتماعی شما کاهش می یابد. در دسترس بودن برای مشتریان، وفاداران به برند و خریداران احتمالی به شما کمک می کند تا این افراد را از طریق فرآیند خرید پرورش دهید.
به یاد داشته باشید، این محتوای شما است که همه چیز را در مورد برند شما می گوید، بنابراین مطمئن شوید که پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها یا مطالعات موردی شما فراتر از محتوای معمولی باشد تا اشتراک گذاری اجتماعی بیشتر شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید با الهام بخشیدن به مخاطبان خود با تصاویر بصری، استفاده هوشمندانه از اینستاگرام و قابلیت اشتراک گذاری محتوای خود، بازی رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید. محتوای تعاملی مانند ویدیوها بسیار بیشتر از پست های طولانی قابل اشتراک گذاری است، بنابراین سعی کنید تا حد امکان از آنها استفاده کنید.
یکی دیگر از استراتژی های قابل اجرا برای افزایش نشاط رسانه های اجتماعی، انتخاب تبلیغات پولی است. به عنوان مثال، میتوانید از تبلیغات فیسبوک استفاده کنید که به موجب آن هزینهای ناچیز میپردازید تا محتوایتان در جدول زمانی مخاطبان مورد نظرتان نمایش داده شود.
محتوای خود را غیرقابل مقاومت کنید
اگر محتوای شما بالاتر از حد معمول نباشد، تمام بازاریابی دیجیتال در جهان برای شما مخاطب رو به رشدی ایجاد نخواهد کرد. محتوایی که به مشتریان شما ارزش باورنکردنی ارائه می دهد، بهترین دوست شما در استراتوسفر بازاریابی خواهد بود. در دنیای آنلاین که میلیاردها وبسایت تلاش میکنند اثر خود را بگذارند، اگر میخواهید مردم به شما توجه کنند و روی چیزی که ارائه میدهید سرمایهگذاری کنند، باید چیزی داشته باشید که برجسته باشد.
از نوشتن چیزی که دیگران در مورد آن فکر می کنند و صحبت می کنند نترسید، اما مطمئن شوید که آن را به سبکی منحصر به فرد که نشان دهنده برند شما است انجام دهید. همچنین باید هنگام تولید محتوا در نظرات خود شجاع باشید، زیرا رسانه هایی که برخلاف آنچه دیگران می گویند می توانند جذاب ترین باشند (در صورت انجام صحیح).
شما همچنین باید یک مورد معتبر برای اینکه چرا جهان باید مرواریدهای خردی را که شما به اشتراک می گذارید در نظر بگیرد. از بین همه برندهای موجود، چرا باید به حرف شما گوش دهند؟
علاوه بر این، با فردی که در صنعت شما مشهور است یا در حال ظهور است مصاحبه کنید. نه تنها بینشهای ارزشمندی را از آنها یاد خواهید گرفت، بلکه اگر مخاطبان آنها نیز متوجه صحبتهای شما شوند. برای اینکه این کار عملی شود، باید واقعاً مصاحبه شونده را تحت تأثیر قرار دهید تا آنها تمایل داشته باشند مصاحبه را با شبکه خود به اشتراک بگذارند.
در نهایت، بسیار مهم است که از کرک، لفظ و محتوایی که بوی کلمات کلیدی پر شده را حذف کنید. پست کردن محتوای اصلی به طور منظم خوب است، اما هرگز اجازه ندهید کمیت کیفیت را به قیمت ترافیکی که به نرخ تبدیل شما اضافه نمی کند، تحت الشعاع قرار دهد.
با موتورهای جستجو (SEO) خوب بازی کنید
به یاد داشته باشید، گوگل می تواند بدترین دشمن یا بهترین دوست شما باشد. بستگی به این دارد که چگونه می خواهید این رابطه بسیار مهم را برای وب سایت خود ایجاد کنید. اگر محتوای وب سایت خود را به صورت ارگانیک به منظور بهینه سازی موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، بازده فوق العاده ای دریافت خواهید کرد. آژانس سئوی لندن Lexel توضیح می دهد که سئو از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اکثر ترافیک شما از آنجا می آید و مردم تمایلی به نگاه کردن به صفحه اول ندارند. اگر می خواهید کلمه کلیدی شما در صفحه اول رتبه بندی شود، نمی توانید سئو را نادیده بگیرید.
از ابتدا شروع کنید و سرفصل ها و URL های خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. همچنین، از ابزار کلمات کلیدی گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی معمولی مرتبط با بازار خود استفاده کنید.
علاوه بر این، مطمئن شوید که سایت شما با گوگل سازگار است. شما می توانید این کار را با ارائه نقشه سایت، ثبت نام در ابزارهای وب مستر گوگل و همچنین استفاده از یک پلت فرم بهینه شده برای سئو انجام دهید. اگر قبلا این کار را انجام نداده اید، یک آژانس سئو ممکن است بتواند به شما کمک کند.
بهینه سازی محتوای خود قبل از لینک سازی برای نرخ موفقیت سئوی بادوام و طولانی مدت بسیار مهم است. زمان بارگذاری سایت خود را تا حد امکان سریع تر کنید زیرا سرعت سایت اکنون یک عامل اساسی در رتبه بندی جستجو است و یک وب سایت سریع افراد را از ترک قبل از بارگیری صفحه محدود می کند.
بنابراین، سوئیچ به یک میزبان وب سریعتر و ذخیره سازی اهرمی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر در وردپرس هستید، از یک افزونه کش مانند Quick Cache استفاده کنید. در ابتدایی ترین سطح، ادغام بهترین شیوه های سئو در محتوای خود به شما کمک می کند:
- بهبود دید فضای سایبری
- فروش/سرنخ بیشتری ایجاد کنید
- دامنه و قدرت برند خود را مستحکم کنید
- مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
- ترافیک رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید
با این حال، شما فقط در صورتی باید چنین بهینه سازی را انجام دهید که بدانید در حال انجام چه کاری هستید. برخی از تکنیکهای سئو میتوانند از دید گوگل دستکاری شوند و شما نمیخواهید سایت خود را در معرض خطر قرار دهید. از قبل تحقیقات کاملی انجام دهید و اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، با یک آژانس SEO صحبت کنید.