چگونه اعتبار وبلاگ خود را افزایش دهیم | نکات وبلاگ: الگوهای بلاگر | ابزارک ها | نکات


شهرت وبلاگ

راه اندازی یک وبلاگ می تواند کاملاً سودآور باشد اگر شروع به جذب ترافیک ثابت با محتوای خود کنید. این واقعیت که محتوا به اشکال بسیار زیادی ارائه می شود به وبلاگ نویس این امکان را می دهد که خود را از طریق رسانه های زیادی بیان کند. میزبانی وب سایت و ایجاد معیارهای سئو آن به همراه تعداد ترافیک به عوامل بی شماری بستگی دارد. شهرت سایت می تواند توسط چیزهای مختلفی مانند بدافزار به خطر بیفتد.

موارد زیر تعدادی از راه‌های متعدد برای افزایش اعتبار و عضویت وبلاگ شما هستند.

بازاریابی محتوا

محتوای یک وبلاگ مهم ترین عامل برای شناخته شدن وبلاگ شما به عنوان یک رهبر فکری در یک موضوع یا در یک صنعت است. هر چه نویسندگان شناخته شده بیشتری جذب شوند تا به مشارکت کنندگان ثابت تبدیل شوند، برای ترافیک و ایجاد شهرت بهتر است.

کارکنان وبلاگ باید به صورت روزانه در حال اطلاع رسانی باشند تا فرصت هایی برای نوشتن برای سایت های دیگر در صنعت پیدا کنند. این نه تنها تا آنجا که به شهرت می رسد کمک می کند، بلکه به رتبه بندی وبلاگ برای شرایط صنعتی کمک می کند که می تواند در شراکت با شرکت ها ارزشمند باشد.

بازاریابی محتوا می تواند در وبلاگ شما اتفاق بیفتد و همچنین محتوای عالی در اطراف وبلاگ های صنعتی به اشتراک گذاشته می شود.

مشارکت با مشاغل مطلوب

شراکت با کسب و کارهایی که به خوبی شناخته شده و مورد احترام هستند، می تواند برای وبلاگ بسیار مفید باشد. شرکت‌ها در هر اندازه این کار را انجام می‌دهند، زیرا این روابط سازمانی می‌تواند برای دو طرف سودمند باشد. وبلاگ ها ممکن است همیشه فرصت شراکت با مشاغل را نداشته باشند، اما این بدان معنا نیست که نمی توانند با وبلاگ های دیگر شریک شوند.

وبلاگ هایی که شریک هستند می توانند محتوای عالی در سراسر وب سایت تولید کنند و خوانندگان متعددی برای جذب ترافیک داشته باشند. این فقط به معنای قرار دادن آنها در یک وبلاگ نیست، بلکه به معنای به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات و تبلیغ محتوا و مسابقات یکدیگر است. با مشارکت با نام‌های مورد اعتماد، راه آسانی برای کسب اعتبار در میان تعداد زیادی از افرادی است که نام مورد اعتماد را می‌شناسند.

از وب سایت خود برای انسانی کردن کارمندان استفاده کنید

خوانندگان می‌خواهند بدانند چه کسی پشت تفکرات یک وبلاگ است، زیرا دانستن نویسندگان می‌تواند یک پست را از برخی جهات بهتر کند. از پست های وبلاگ یا بخشی از وبلاگ استفاده کنید تا خوانندگان کمی درباره تیم وبلاگ بدانند.

این می‌تواند مکانی عالی برای برجسته کردن دستاوردها همراه با چیزهایی مانند پیو کردن حیوانات خانگی باشد. شرکت‌ها معمولاً بخش «با تیم» را در وب‌سایت خود دارند تا تصویر یک شرکت بی‌روح را از بین ببرند. لازم نیست همه مقاله ها جدی ترین لحن باشند زیرا طنز می تواند با برخی از کارمندان و نوشته های آنها بدرخشد.

داستان‌ها و پست‌های شخصی می‌توانند مفید باشند، اما مطمئن شوید که تقویم محتوا را با این موارد اشباع نکنید، زیرا خوانندگان همچنان به دنبال خواندن اطلاعات و بینش ارزشمند هستند.

از رهبران فکری دعوت کنید تا به پست ها یا پادکست ها بپیوندند

دعوت از یک رهبر فکری در یک صنعت برای مشارکت در یک پست وبلاگ یا بخشی از یک پادکست می تواند مشکل باشد. افرادی هستند که با پرداخت هزینه به شما ملحق می شوند و کسانی که این کار را برای قرار گرفتن در معرض نمایش انجام می دهند. پادکست های هفتگی یا پست های یک مهمان می تواند راهی عالی برای جذب افراد در هر هفته باشد تا ببینند چه چیزی در وبلاگ جدید خواهد بود. در طول پادکست‌ها به اعضای سایت اجازه می‌دهید از طریق رسانه‌های اجتماعی سؤال بپرسند تا آنها را در مورد آنچه در مورد آن صحبت می‌شود درگیر کنند. تعامل با خوانندگان و شنوندگان یک راه عالی برای ایجاد حس اجتماعی و همچنین به دست آوردن بدنامی در یک صنعت است.

راه اندازی یک وبلاگ آسان است، احترام گذاشتن به آن وبلاگ کمی دشوارتر است. از نکات بالا استفاده کنید تا وبلاگ خود را به یک رهبر فکری در یک صنعت تبدیل کنید. این کار سودآورتر از آن چیزی خواهد بود که تا به حال تصور می کردید!

دیدگاهتان را بنویسید