امروزه ایمیل ها شکلی خشمگین از بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. این نه تنها به شما کمک می کند تا شخصاً با مشتریان هدف ارتباط برقرار کنید، بلکه یک روش تعاملی و ارتباطی برای تبلیغات است.
اما باید به این فکر کنید که چقدر موثر است؟
آیا مردم تمام ایمیلهایی را که وارد صندوق ورودی آنها میشوند بررسی میکنند در حالی که صندوق ورودی از صدها ایمیل تبلیغاتی پر شده است؟
هنگام ارسال خبرنامه ایمیلی باید بسیار مراقب زمان بندی آن باشید. باید بدانید که چه زمانی مناسب است تا گیرنده نامه را باز کند؟
Get-response مطالعه دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد. برای اطلاع از بهترین زمان مناسب برای ارسال خبرنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
خبرنامه چیست؟
خبرنامه یک سند چاپی اطلاعاتی اینفوگرافیک است که به افراد در مورد یک سازمان و خط مشی ها، شرایط یا حتی محصول فروخته شده یا خدمات ارائه شده توسط آنها آموزش می دهد. از این رو، برای مشتریان احتمالی بسیار مفید است.
مطمئن شوید که آنها را در زمان مناسب ارسال کرده اید تا روی آنها کلیک کرده و باز و خوانده شوند. در اینجا برخی از دستورالعمل های پذیرفته شده در مورد زمان مناسب برای ارسال خبرنامه آورده شده است.
بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ را برای کمک به رشد کسب و کار خود بشناسید.
دستورالعمل های پذیرفته شده برای ارسال خبرنامه های ایمیل
برخی از دستورالعمل های رایج باید در مورد زمان ارسال خبرنامه رعایت شود.
- بعد از تمام شدن تعطیلات آخر هفته، مردم معمولا با فرا رسیدن دوشنبه ها عصبانی می مانند. خطر ارسال ایمیلهای تبلیغاتی در روزهای دوشنبه را نداشته باشید، زیرا این احتمال وجود دارد که آن ایمیلها حتی بدون یک بار کلیک کردن روی آنها حذف شوند.
- خبرنامه ها باید در طول روز از طریق ایمیل ارسال شوند. باید از ارسال خبرنامه یا ایمیل های تبلیغاتی در شب خودداری کرد، زیرا اکثر مردم در پایان روز خسته می شوند و چرت می زنند.
- همچنین از خبرنامه در آخر هفته ها خودداری کنید. مردم دوست دارند تعطیلات آخر هفته خود را به دور از وسایل خود بگذرانند و اوقاتی با کیفیت را با خانواده بگذرانند. آنها برای شام فیلم یا سواری بیرون می روند. بنابراین، ارسال خبرنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی در تعطیلات آخر هفته یک اتلاف محض است زیرا نادیده گرفته می شوند.
بهترین زمان برای ارسال خبرنامه به مخاطب هدف شما بستگی دارد
پاسخ خاصی به این سوال وجود ندارد که “بهترین زمان برای ارسال خبرنامه ایمیل چه زمانی است؟” پاسخ این است که زمان مناسب برای ارسال خبرنامه از فردی به فرد دیگر متفاوت است.
شما باید مخاطبان هدف خود را بشناسید و بدانید چه زمانی برای چه کسی مناسب است. بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 2013، از کل جمعیت، 55 تا 60 درصد از مردم ایمیل های خود را روی دسکتاپ چک می کنند در حالی که درصد باقیمانده از طریق موبایل این کار را انجام می دهند.
استفاده از دستگاه ها با پیشرفت تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است. امروزه جوانان به سختی از رایانه استفاده می کنند. آنها ترجیح می دهند بیشتر کار خود را با تلفن های همراه خود انجام دهند. از سوی دیگر، مراجعه کنندگان به دفتر کار هر روز برای مدت زمان مشخصی، جدا از تعطیلات آخر هفته، جلوی دسکتاپ خود می نشینند.
بنابراین اگر جمعیت جوان را هدف قرار می دهید، بهترین کار این است که ایمیل ها را عصر یا حتی اواخر شب ارسال کنید. آن زمان است که آنها بیشترین فعالیت را با تلفن همراه خود دارند. همچنین، باید مراقب باشید که اگر خبرنامه شما پیوندی به آن ضمیمه شده است، به راحتی از طریق تلفن همراه قابل دسترسی باشد.
اگر مخاطبان مورد نظر شما متعلق به گروه بازدیدکنندگان دفتر هستند، زمان مناسب برای ارسال خبرنامه های ایمیل بعد از ظهر است، بین ساعت 13 تا 3 بعد از ظهر، در حالی که آنها استراحت ناهار خود را دارند یا بعد از ظهر بین ساعت 8 بعد از ظهر، 10 شب، بعد از آمدن آنها. از سر کار برگشت
خانه داران موفق می شوند بعد از ظهر برای آنها وقت بگذارند. بنابراین، نظرسنجی را به درستی انجام دهید و زمان ارسال خبرنامه ایمیل را بر اساس آن سفارشی کنید.