برنامه های بازاریابی وابسته برای مبتدیان | نکات وبلاگ: الگوهای بلاگر | ابزارک ها | نکات


برنامه های بازاریابی وابسته برای مبتدیان

تازه کارها در وبلاگ نویسی مشکلات زیادی برای حل، یادگیری و پیاده سازی دارند. و هنگامی که کارها کم و بیش انجام می شود، چیز بعدی در مورد این سوال می پرسند: برنامه های وابسته خوب برای مبتدیان چیست.

با دقت بخوانید – ما بیش از این مطمئن هستیم که چیز مفیدی خواهید یافت!

قبل از تبلیغ

شما باید بیشتر از همه چیز در مورد محصول بدانید. به این معنی که اگر کسی بپرسد که این یا آن ویژگی را در نرم افزاری که تبلیغ می کنید کجا پیدا کنید، باید با چشمان بسته به آن بگویید، حتی اگر از خوابی آرام لذت می بردید. اگر مردم در مورد خواص مفید یا برخی از جزئیات در حال اجرا یا نگهداری می پرسند – شما باید آن را به همان اندازه سازنده بدانید. گفتن “ببخشید، بچه ها، من هنوز با این ویژگی یا محصول کار نکرده ام” شهرت شما را مختل می کند.

اکنون شما مسئول تمام گفته ها و اعمال خود در مورد محصول هستید. برخی از افراد ممکن است بر اساس بازخوردهای شما خرید کنند و اگر همه چیز دروغ باشد – این یک فاجعه نیست، بلکه یک تجربه کاملاً ناخوشایند برای مردم و کمی بی اعتمادی به شما خواهد بود. البته، کالاها یا خدمات معیوب ممکن است حتی از بهترین فروشندگان ثابت شده رخ دهد، اما اگر یک استراتژی رایج مبتنی بر دروغ باشد – ممکن است شهرت خود را از دست بدهید. روابط عمومی سیاه احتمالاً چیزی نیست که شما حداقل در ابتدای کار خود به آن نیاز دارید.

چگونه می توان تبلیغ کرد؟

انواع مختلفی وجود دارد، اما ساده ترین آنها به شرح زیر است:

  • بررسی کنید. این نباید یک محصول خاص باشد که به یک برند خاص اختصاص داده شده است، بلکه چیزی شبیه به “3 هیجان انگیزترین چیزهایی است که من با قیمت 5 دلار خریده ام”. مردم اغلب کالا نمی خرند، آنها می خواهند داستان بخرند.
  • یک ویدیو بسازید و در یوتیوب قرار دهید. امروزه ویدیوها بسیار محبوب هستند، علاوه بر این شما می توانید نشان دهید که محصول را خودتان امتحان کرده اید – دلایل بیشتری برای خرید افراد ارائه می دهید.
  • از پایگاه داده ایمیل خود استفاده کنید. با کمال تعجب، اما ایمیل‌ها همچنان به عنوان یک ترفند بازاریابی عمل می‌کنند، و شگفت‌آورتر از آن، موثرتر از یک پست وبلاگ ساده هستند. یک داستان طبیعی در مورد چیزی که دوست دارید بنویسید و در پایان می توانید اطلاعات مربوط به کد تبلیغاتی را علامت گذاری کنید تا آن را ارزان تر خریداری کنید.

چند نمونه از برنامه های وابسته که مطمئناً برای مبتدیان مناسب است

آمازون

ممکن است چندان پیچیده نباشد، اما آنها محبوب ترین و مبتدی ترین هستند. Amazon Associates، یک نام رسمی، برای کسانی که می‌خواهند سکه‌ها را در جیب خود حس کنند، بسیار راحت است. احتمالاً همه چیز به این دلیل است که آنها بر روی مخاطب تمرکز نمی کنند، بلکه روی جایگاه شما تمرکز می کنند – از آنجایی که پلتفرم بسیار بزرگ است، مناطقی وجود دارد که برای همه یافت می شود. نرخ پورسانت تقریباً 4 درصد است که ممکن است یک قطره در اقیانوس به نظر برسد، اما به قیمت کالاهای ارائه شده بستگی دارد و به هر حال، نوشیدن یک فنجان قهوه اضافی همیشه خوب است. همه راه حل های وابسته به رشد کسب و کار شما کمک می کنند.

بازاریابی راکوتن

درک کاری که انجام می دهید خوب است، اما درک اینکه چگونه آن را انجام می دهید می تواند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. Rakuten در اینجا در موقعیت برنده است زیرا آنها یک رابط کاربر پسند ارائه می دهند که در آن می توان به راحتی تمام یادداشت ها و سوابق مربوط به هر محصول را پیدا کرد. به طور کلی، شرکت های کوچک ترجیح می دهند با این پلتفرم کار کنند، به خصوص اگر معرفی آن به بازار انبوه چندان آسان نباشد.

سخنان پایانی

بازاریابی وابسته کار چندان دشواری نیست، البته ممکن است یادآوری تمام جزئیات زمان بر باشد، اما پس از مدتی بسیار آسان تر خواهد شد، به خصوص زمانی که پول اضافی در جیب خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید